Заводська територіальна громада
Тернопільська область

До уваги жителів громади!

Дата: 22.04.2020 09:05
Кількість переглядів: 378

Фото без опису

Кількість страхових нещасних випадків зменшилась на 25,2% за підсумками кварталу

У січні–березні Фондом соціального страхування України зареєстровано 907 потерпілих від нещасних випадків, пов’язаних із виробництвом. З них 79 осіб загинули.

Порівняно з тим же періодом минулого року загальна кількість страхових нещасних випадків зменшилась на 25,2% (з 1212 до 907), кількість смертельно травмованих осіб – на 12,2% (з 90 до 79).

Серед причин нещасних випадків переважають організаційні: невиконання вимог інструкцій з охорони праці, невиконання посадових обов’язків, порушення безпеки під час експлуатації транспорту загального користування (автомобільного, водного, залізничного, повітряного), порушення технологічного процесу тощо.

Зазначимо, за підсумками І кварталу 2020 року найбільша кількість страхових нещасних випадків сталась на підприємствах вугільної промисловості.

Для всіх потерпілих Фонд здійснює компенсацію втраченого за період тимчасової непрацездатності заробітку, фінансує лікування в закладах охорони здоров’я та, у разі встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності, фінансує щомісячні страхові виплати і одноразові допомоги, медичні та соціальні послуги.

 

У Фонді забезпечено безконтактну та дистанційну форми подачі заяв-розрахунків для оплати лікарняних

 

Фонд соціального страхування України опікується понад 12 мільйонами працюючих українців, які самі одночасно є страхувальниками, або працевлаштовані в одного з більш ніж 3 млн роботодавців, що знаходяться на обліку в ФССУ.

 

Як відбувається прийом заяв-розрахунків від роботодавців для виплати лікарняних і декретних під час карантину?

? Прийом заяв-розрахунків, за якими Фонд фінансує надання матеріального забезпечення застрахованим особам, відбувається у штатному режимі.

? Як і раніше, заяву-розрахунок можна подати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду особисто.

? Однак, ми радимо на час карантину віддати перевагу дистанційній формі подачі документів – на  електронний документообіг перейшли вже понад 65% страхувальників.

? Щоб подати заяву-розрахунок дистанційно, у роботодавця має бути укладений відповідний договір із Фондом. Примірний договір: bit.ly/2Vh99by

? Документи подаються із застосуванням електронного підпису/печатки, а клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно. Читати докладніше: bit.ly/2VhshGj

? Але навіть якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок дистанційно, Фонд проводить роботу з організації безконтактного прийому документів – для цього у відділеннях розташовані спеціальні скриньки.

 

Бережіть себе і оточуючих – тримайте дистанцію, обмежте контакти та відповідально ставтесь до обмежень на час карантину.

 

Під головуванням Олени Думи відбулась селекторна нарада

Виконавча дирекція Фонду соціального страхування України профінансувала свої робочі органи для здійснення ними підвищених щомісячних страхових виплат потерпілим у повному обсязі. Про це на селекторній нараді з керівниками управлінь в областях і місті Києві повідомила директор виконавчої дирекції Фонду Олена Дума.

Перерахунок здійснюється Фондом на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020, відповідно до якої виплати потерпілим на виробництві та членам їх сімей було збільшено на 11%. Підвищені страхові виплати потерпілі отримали за період з 01 березня 2020 року.

Під час селекторної наради директор виконавчої дирекції Фонду відзначила високий професіоналізм і ефективність реалізованих трудовими колективами заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції. Олена Дума відзначила найбільш ефективні регіональні управління, зокрема, висловила Подяку управлінню ВД Фонду у Львівській області.

Також Олена Дума привітала працівників Фонду та всіх Християн зі Світлим святом Воскресіння Христова! Закликала берегти свою родину та  у святкові дні залишатись вдома. Миру всім і Божого благословення!

 

 

Пресслужба виконавчої дирекції 

Фонду соціального страхування України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь